Splošni pogoji

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine novacare.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu potrošnikov pred nepoštenimi poslovnimi praksami (ZVPNPP), Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT) in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.

Splošni pogoji poslovanja določajo pogoje nakupa preko spletne strani novacare.si, dostopne na povezavi www.novacare.si (v nadaljevanju »spletna stran«), in je namenjena predstavitvi in prodaji izdelkov uporabniku. Upravlja jo podjetje Simona Sagadin s.p., spletna trgovina in marketinško svetovanje, Borova vas 21, 2000 Maribor (v nadaljevanju »ponudnik«). Splošni pogoji veljajo za naročila oddana preko spletne strani, e-pošte, telefona ali uradne Facebook strani in se sprejmejo z oddajo naročila.

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

1. DOSTOPNOST INFORMACIJ

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vedno zagotovil naslednje informacije: identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra), kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon), bistvene značilnosti blaga oziroma storitev, dostopnost artiklov, časovno veljavnost ponudbe, rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop, poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca odstop od pogodbe, pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci. Vse cene so jasno in nedvoumno določene. Barva izdelka na sliki se lahko razlikuje od dejanske barve izdelka.

2. CENE

Vse cene so v evrih in vsebujejo 22% DDV. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Pri opisih izdelkov in cen lahko pride do napak. Pridržujemo si pravico do spremembe cene izdelkov brez predhodne najave. Vse akcijske cene in ponudbe veljajo do roka, navedenega ob sami akcijski ponudbi. Cene navedene na spletni strani ne vključujejo stroškov poštnine.

3. POSTOPEK NAKUPA

Na spletni strani www.novacare.si uporabnik izbere izdelek, ter ga s klikom na povezavo »V košarico« doda v košarico. S klikom na ikono košarice uporabnik vidi dodane izdelke in jih lahko po želji odstrani iz košarice. Če želi uporabnik zaključiti z nakupom, klikne ikono »Na blagajno«. Uporabnik izbere način plačila, na podlagi katerega se določi višina stroškov pošiljanja. Dostavo za ponudnika opravlja DPD d.o.o. Po oddaji naročila prejme kupec na elektronski naslov avtomatsko sporočilo, da je njegovo naročilo sprejeto s podrobnostmi naročila. Uporabnik bo po elektronski pošti prav tako obveščen, ko bo njegovo naročilo odposlano. Če želi uporabnik naročilo spremeniti ali v celoti preklicati, lahko to stori preko elektronskega naslova info@novacare.si kadarkoli preden bo njegovo naročilo odposlano. Postopek nakupa po korakih si lahko preberete tukaj.

4. NAČIN PLAČILA

4. 1 Plačilo po povzetju

Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je GLS d.o.o.. Kupec plača vrednost naročila kurirju ob dostavi z gotovino. Pri plačilu z gotovino ne nastanejo nobeni dodatni stroški. Če stranka paketa 1x ne prevzame, je pri naslednjem naročilu možno le plačilo po predračunu na transakcijski račun podjetja. Če se kupcu naročilo v skladu z medsebojnim dogovorom med ponudnikom in kupcem kljub enkratnemu ne-prevzemu ponovno pošlje s plačilom po povzetju in ga kupec ponovno ne prevzame, mu bomo zaračunali stroške, povezane z ne-prevzemi, saj se to dejanje smatra kot namerno povzročanje poslovne škode ponudniku.

4. 2 Plačilo po predračunu (nakazilo na bančni račun ponudnika)

Kupec prejme v elektronskem sporočilu podatke o naročilu in podatke za nakazilo plačila na bančni račun ponudnika. Rok za plačilo je tri (3) delovne dni. Naročilo bo odposlano po prejemu plačila.

5. IZDAJA RAČUNA

Novacare v dobavi naročenih artiklov kupcu pošlje tudi natisnjen račun. V primeru osebnega prevzema na prevzemnem mestu prejme kupec natisnjen račun za nakupljene artikle ob njihovem prevzemu. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom ter podano obvestilo o pravici do odstopa od pogodbe. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

6. DOBAVNI ROK

Zaloga objavljenih artiklov niha dnevno. Dobavni rok je 3 – 7 dni, razen če je pri izdelku navedeno drugače. Dobavni roki so izraženi v številu delovnih dni in veljajo od datuma oddaje naročila. V kolikor je za naročen artikel rok dobave daljši, ponudnik uporabniku pošlje elektronsko obvestilo o predvidenem možnem roku dobave. Ponudnik si pridržuje pravico, da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi prodajo določenih ali celo vseh izdelkov, za določen ali nedoločen čas omeji dostop do spletne trgovine, da popolnoma ustavi dostop do spletne trgovine ali drugače omeji ali ustavi poslovanje spletne trgovine.

7. STROŠKI DOSTAVE

Cene artiklov ne vključujejo stroškov pošiljanja. Dostavo za ponudnika opravlja podjetje GLS d.o.o. Stroški pošiljanja so fiksni in znašajo 3,90 € z DDV.

8. PRAVICA DO ODSTOPA OD NAKUPA, VRAČILO BLAGA

Kupec ima pravico odstopiti od pogodbe/nakupa natanko tako, da v štirinajstih (14) koledarskih dneh od prejema pošiljke ponudniku pisno sporoči odstop od pogodbe/nakupa na elektronski naslov info@novacare.si, blago pa vrne ponudniku v štirinajstih (14) koledarskih dneh po poslanem pisnem sporočilu na naslov:

Simona Sagadin s.p.
Borova vas 21

2000 Maribor

s tem da sam krije neposredne stroške vračila. Blago mora biti vrnjeno nerabljeno in nepoškodovano, neodprto v originalni embalaži z nepoškodovano zaščitno etiketo preko pokrovčka, priložena mora biti kopija računa. ZA BLAGO, VRNJENO Z POŠKODOVANO ALI BREZ ZAŠČITNE ETIKETE PREKO POKROVČKA, PONUDNIK KUPCU NE BO UPOŠTEVAL MENJAVE IN/ALI VRAČILA KUPNINE. Po preteku vsaj enega od navedenih rokov odstop od pogodbe/nakupa ni možen. Vračilo blaga ponudniku v štirinajstih (14) dneh po prejemu se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. PONUDNIK NE SPREJEMA POŠILJK NA ODKUPNINO! Kupcu bo kupnina vrnjena v najkrajšem možnem času, najkasneje pa v tridesetih (30) koledarskih dneh po prejemu vrnjenega blaga. Kupcu bo kupnina vrnjena izključno na kupčev transakcijski račun*.

*Fizični osebi bo kupnina vrnjena izključno na TRR fizične osebe. Če gre za pravno osebo in je bilo plačilo izvedeno iz TRR pravne osebe, bo kupnina vrnjena izključno na TRR te pravne osebe.

9. VARNOST

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanje osebnih podatkov, naročil in plačil, vendar kljub redni kontroli podatkov uporabnika ni mogoče popolnoma zaščititi. Ponudnik ne prevzema nobene odgovornosti in ne more biti odškodninsko odgovoren za kakršnekoli poškodbe računalniške in/ali strojne opreme ali druge lastnine ter morebitne vnose virusov, ki bi lahko prizadeli uporabnikovo opremo zaradi obiska spletne strani, prenosov besedil, slik, podatkov ter video in avdio zapisov. Uporabnik je prav tako sam odgovoren za varovanje svojih uporabniških podatkov in gesla. Uporabnik jamči za točnost in resničnost vseh posredovanih podatkov ter ponudniku odgovarja za morebitno nastalo škodo, zaradi netočnih in neresničnih podatkov.

10. PRAVICA DO ZASEBNOSTI

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Ur. l. RS št. 86/2004) in Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEK-om, Ur. l. RS, št. 43/2004). Vsi podatki, pridobljeni s spletne strani www.novacare.si, bodo uporabljeni izključno za potrebe izpolnitve naročila/vračila/menjave, pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov in ostale potrebne komunikacije. Reklamna elektronska (e-mail) in tekstovna sporočila (sms) morajo biti jasno in nedvoumno označena kot reklamna sporočila, pošiljatelj pa jasno razviden. Željo uporabnika, da ne želi prejemati reklamnih sporočil, bo ponudnik brezpogojno upošteval.

11. ODVEZA ODGOVORNOSTI

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla. Vse fotografije so zgolj simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelka. Barvni odtenki in videz izdelkov lahko odstopajo od dejanskega stanja izdelkov. Za tipkarske napake ne odgovarjamo.

12. PRITOŽBE IN SPORI

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Pritožbe in reklamacije lahko uporabniki pošljejo po elektronski pošti na info@novacare.si ali po klasični pošti na naslov: Simona Sagadin s.p., Borova vas 21, 2000 Maribor. Ponudnik mora v petih (5) dneh potrditi, da je prejel pritožbo, sporočiti uporabniku, kako dolgo jo bo obravnaval, in ga vseskozi obveščati o poteku postopka. Ponudnik si najboljših močeh prizadeva, da se morebitni spori rešijo sporazumno. V kolikor to ni mogoče, je za reševanje sporov pristojno Okrajno sodišče v Mariboru.

Simona Sagadin s.p., spletna trgovina in marketinško svetovanje

Borova vas 21, 2000 Maribor

Tel.: +386 (0)40 335 085 | E-mail: info@novacare.si

Prejemi plačil:

TRR: SI56 2900 0005 3237 628, odprt pri UNICREDIT BANKA SLOVENIJA d.d
IBAN: SI56 2900 0005 3237 628
SWIFT: BACXSI22

Podatki o registraciji:Davčna številka: SI86384368
Matična številka: 8728631000